هایفوتراپی در شیراز
فهرست محتوا (دسترسی سریع)

هایفوتراپی در شیراز

دنبال افراد متخصص یا کلینیک های معتبر برای هایفوتراپی در شیراز هستید باتوجه به اینکه هایفوتراپی در شیراز یک روش پرطرفدار برای لیفت صورت است. ما شما را در خصوص هایفوتراپی در شیراز و انتخاب یک مرکز مناسب راهنمایی خواهیم کرد.

شش ویژگی شگفت انگیز هایفوتراپی در شیراز

1- هایفو یک درمان طبیعی است

در این درمان هیچگونه ماده خارجی به پوست شما تزریق نمی‌شود. بلکه امواج هایفو بدن را تحریک به تولید کلاژن می‌کنند. در نتیجه یک درمان طبیعی و ایمن به حساب می‌آید.

2- هایفوتراپی پوست را سفت می‌کند

هایفوتراپی به صورت اختصاصی روی لیفت و سفت کردن پوست تمرکز دارد. کسانی که از افتادگی‌های خفیف پوست رنج می‌برند گزینه مناسبی برای درمان هستند.

3- هایفو غیر تهاجمی است

این درمان غیر تهاجمی و بدون خونریزی است. در این روش هیچگونه جراحی و یا برشی بر روی سطح پوست ایجاد نمی‌شود. حتی تزریق یا آمپول نیز استفاده نمی‌شود.

4- درمان در یک جلسه انجام می‌پذیرد

همانطور که میدانید اکثر درمان‌های پوست برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید به صورت دوره‌ای تکرار شوند. اما هایفوتراپی فقط یک جلسه درمان دارد.در ادامه این مقاله تمدید هایفو را توضیح داده‌ایم.

5- هایفوتراپی دوره‌ی نقاهت ندارد

فرد بعد از هایفو بلافاصله فعالیت‌های روزانه خود ادامه می‌دهد. تنها ممکن است پوست صورت به مدت چندین ساعت کمی قرمز باشد. اما هیچگونه حالت ضعف، سردرد و غیره نخواهید داشت.

6- تغییرات غیر طبیعی نیست

با انجام هایفو دوستان و یا خانواده تاثیرات مثبت پوست شما را مشاهده می‌کنند. اما مانند تزریق ژل متوجه تغییرات آنی و غیر طبیعی پوست شما نخواهند شد.

تصاویر قبل و بعد هایفوتراپی

در ادامه تصاویر قبل و بعد هایفو که توسط شرکت‌ تولید کننده دستگاه هایفوتراپی ثبت شده است را مشاهده می‌کنید. توجه داشته باشید نتایج هایفو در افراد مختلف متفاوت است. در تصاویر زیر نتایج هایفو بر قسمت‌های مختلف صورت را مشاهده می‌کنید. (صورت – غبغب – ابرو – گردن – زاویه سازی)

عملکرد هایفو چگونه است؟

هایفو از امواج فراصوت (اولتراسوند) استفاده می‌کند. این امواج دقیقا همان امواجی است که در سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلمه HIFU به معنی امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا است. مکانیزم این روش در واقع نفوذ انرژی فراصوت در عمیق‌ترین لایه پوست (لایه‌ درم)، بدون آسیب رساندن به لایه‌ی سطحی پوست (لایه اپیدرم) است. بنابراین هایفو یک تکنیک زیبایی غیر تهاجمی است که هیچ گونه اثر یا زخمی روی پوست باقی نمی گذارد.

همان گونه که اشاره کردیم، در هایفو از انرژی فراصوت استفاده می‌شود. این انرژی با نفوذ به بافت فیبری زیر سطح پوست باعث افزایش موقت دما می‌شود. هنگامی که سلول های منطقه مورد نظر به درجه حرارت خاصی می‌رسند، آسیب سلولی را تجربه می‌کنند. در ابتدا ممکن است این امر غیرعادی به نظر برسد. اما این آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند.

کلاژن در واقع پروتئینی است که وظیفه ی استحکام بافت بدن را بر عهده دارد. افزایش کلاژن باعث می شود پوست سفت تر و با چین و چروک کمتر شود. از آنجا که پرتوهای فراصوت روی بافت خاصی در زیر پوست متمرکز می‌شوند، آسیبی به لایه‌های فوقانی پوست وارد نمی‌شود. مراکز هایفو در شیراز این روش را به جز صورت و گردن برای لاغری و یا افتادگی پوست شکم نیز به کار می‌برند.

هزینه هایفوتراپی صورت در شیراز چقدر است؟

هایفوتراپی قیمت ثابت و یا تعرفه‌ خاص ندارد. و مراکز مختلف هزینه‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. به صورت کلی قیمت هایفو در شیراز برای صورت و گردن از دو میلیون تا سه میلیون و نیم متغیر است.

چند جلسه درمان هایفوتراپی نیاز است؟

اکثر مراجعین فقط به یک جلسه درمان نیاز دارند. با این حال بر اساس درجه افتادگی پوست، پاسخ بیولوژیکی به انرژی فراصوت و روند کلاژن سازی فرد، ممکن است برخی از مراجعین نیاز به جلسات بیشتر داشته باشند. از آنجا که روند پیری پوست متوقف نمی‌شود، شارژهای بعدی درمان هر یک یا دو سال یکبار می‌تواند موثر باشد.

بهترین دستگاه هایفو در شیراز چیست؟

در حال حاضر بهترین دستگاه هایفو در شیراز سری دستگاه‌های هایفو دابلو است. این دستگاه کره‌ای با عملکرد مطلوب توانسته طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کند. دقت کنید انواع دستگاه‌های هایفو ساخت چین نیز در شهر شیراز مورد استفاده قرار می‌گیرد که این تکنولوژی را با هزینه کمتری در دسترس علاقمندان قرار می‌دهد. یکی از نکات مهم در کسب نتایج موثر از درمان هایفو، پیشرفته بودن دستگاه هایفو است. هایفو دابلو گلد پیشرفته‌ترین دستگاه هایفو در کشور است.

پروسه درمان هایفوتراپی در شیراز چگونه است؟

هایفوتراپی در شیراز توسط پزشک و یا تکنسین‌ متخصص زیر نظر پزشک انجام می‌پذیرد.

  1. ابتدا صورت شخص پاک می‌شود.
  2. پماد بی‌حس کننده به صورت زده می‌شود. بین بیست تا سی دقیقه برای بی‌حسی موضوعی زمان نیاز است.
  3. برای حرکت بهتر هندپیس هایفو روی صورت، ژل سونوگرافی به صورت زده می‌شود.
  4. پس از انجام تنظیمات، دستگاه هایفو روی صورت قرار میگیرد. و در جهات مورد نیاز روی صورت کشیده می‌شود.

هر جلسه هایفو چه مدت زمان طول می‌کشد؟

طول درمان بستگی به ناحیه تحت درمان و برنامه درمانی شما دارد. بدون در نظر گرفتن فرایند پذیرش و انتظار، هایفو برای صورت و گردن معمولاً بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. و میانگین تعداد شات مورد نیاز بین 400 تا 600 شات است که با توجه به ناحیه مورد درمان و درجه افتادگی پوست متغیر است. متاسفانه در بعضی از مراکز تعداد شات مورد نیاز انجام نمی‌شود.

نکته قابل توجه این است که در بعضی از دستگاه‌های پیشرفته هایفو شات تنها در زمان کمتری انجام می‌پذیرد. به این ترتیب مدت زمان جلسه درمانی در دستگاه‌های پیشرفته حتی می‌تواند زمان کمتری داشته باشد. در حال حاضر بهترین دستگاه هایفوتراپی در شیراز سری دستگاه‌های دابلو است.

هایفو در شیراز در کدام قسمت های بدن قابل انجام است؟

مراکز هایفو در شیراز بیشتر خدمات هایفو را در موارد زیر انجام می‌دهند. البته جالب است بدانید هایفو برای انواع افتادگی‌های پوست می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

هایفوتراپی صورت در شیراز

هایفوتراپی برای صورت بیشترین استفاده را دارد. هایفو می تواند افتادگی ناحیه صورت و گردن را بهبود ببخشید. شما میتوانید ناحیه صورت و یا ناحیه گردن و غبغب را به صورت جداگانه درخواست کنید. هایفو همچنین در لیفت ابرو نیز بسیار کارآمد است. هایفو برای لیفت ابرو تاییدیه FDA سازمان غذا و دارو آمریکا را دارد.

هایفو لاغری در شیراز

جدیدا از هایفو برای لاغری نیز استفاده می‌شود. در مقایسه با عمل های لیپوساکشن و دیگر جراحی‌های لاغری قطعا نتایج کمتری دارد. اما بدون هیچگونه برش و یا جراحی میتواند یک سایز از شما کم کند. در نظر داشته باشید نتایج هایفو لاغری پس از نه ماه قابل مشاهده است.

هایفو واژینال در شیراز

عواملی مثل بالا رفتن سن، زایمان طبیعی و یا افزایش وزن می‌تواند باعث افتادگی پوست واژن شود. استفاده از هایفو در سفت کردن و کشیدگی پوست واژن نیز سابقه طولانی دارد. هایفو واژینال می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در زنان با مشکلات پوستی شود.

بهترین دستگاه هایفو در شیراز چیست؟

در حال حاضر دستگاه‌های متنوعی در شیراز برای هایفو استفاده می‌شود. همانطور که خواندیم در هایفو از امواج سونوگرافی استفاده می‌شود بنابراین این دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد. از این رو تمام دستگاه‌های اولتراسوند، اولتراپی، دابلو و اولترافورمر عملکرد مطلوبی دارند. بعضی از دستگاه‌های غیر کلینیکال و به اصطلاح خانگی در آرایشگاه‌ها و مراکز غیر معتبر استفاده می‌شود که در واقع تاثیری نخواهند داشت. همچنین توجه داشته باشید تعویض به موقع مواد مصرفی و کارتریج هایفو در نتیجه‌ی درمان بسیار موثر است.

آیا هایفو دردناک است؟

احساس درد و میزان آن بستگی زیادی به خود شخص دارد. اکثر افراد، هایفو را بدون درد توصیف می کنند، اما برخی نیز می‌گویند احساس گرما کمی ناخوشایند است. هنگامی که امواج فراصوت تابانده می شوند، افزایش موقتی دمای بدن احساس می شود. اگر درد بسیار زیاد باشد، متخصص می تواند تنظیمات را در طول درمان تنظیم کند. یا در صورت نیاز به شما توصیه کند که از مسکن های خفیف استفاده کنید. اگر بهترین دکتر هایفوتراپی در شیراز و بهترین دستگاه را در انتخاب کنید باز هم باید کمی احساس ناخوشایند هایفو بر روی پوست را تحمل کنید.

آیا هایفوتراپی واقعا تاثیر دارد؟

مزیت اصلی هایفو این است که نتایج را از ماه اول و بلافاصله پس از انجام آن مشاهده خواهید کرد. این نتایج به تدریج بهتر و بیشتر می‌شوند. همچنین پس از 12 هفته، بهبود قابلیت ارتجاعی پوست کاملاً قابل مشاهده است. در انتها مشاهده خواهید کرد که پوست انعطاف پذیرتر و سفت تر است، چین و چروک کمتر شده و منافذ پوست کوچک تر شده اند. تصویر بالا اثربخشی هایفوتراپی را در بادی کلینیک لندن نشان می‌دهد.

یک تحقیقات رسمی برای ارزیابی اثربخشی هایفو در سال 2017 بر روی 32 فرد کره ای انجام شد. نتایج هایفو پس از ۱۲ هفته اندازه‌گیری شد. این نتایج نشان داد هایفو به صورت ایمن و موثر خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. برای مشاهده مستندات این تحقیقات به نام اثربخشی هایفو کلیک کنید.

مقایسه هایفوتراپی و عمل لیفت صورت

در جدول زیر عمل لیفت صورت و هایفوتراپی صورت را به صورت حدودی مقایسه کرده‌ایم. در نظر داشته باشید اطلاعات بر اساس قیمت هایفو در شیراز است.

هایفوتراپیجراحی لیفت
هزینهحدود 2.5 میلیونحدود 14 میلیون
جراحیبدون جراحینیاز به برش و بخیه
دروه نقاهتنیاز نداردحدود چهار هفته
نتایجنیاز به تکرار داردبلند مدت
تاثیربهبود خاصیت کشسانی صورتنتایج بسیار خوب یا فراتر از انتظار
خطراتقرمزی و تورم خفیفخطرات بیهوشی، عفونت، لخته شدن خون، ریزش مو در محل برش، جای زخم

هایفو برای چه رده‌های سنی مناسب است؟

هایفو یک روش بسیار ایمن است که بیشتر مورد استقبال افراد بیش از سی سال قرار گرفته است. با این حال افراد کمتر از سی سال که میخواهند از پیری پوست خود پیشگیری کنند و یا دچار افتادگی پوست هستند میتوانند این روش را امتحان کنند. افراد با سنین بالا با پوست‌ با درجه افتادگی بالا و همچنین چین و چروک زیاد بهتر است روش‌های جراحی را امتحان کنند.

هایفو تا چه مدت زمانی ماندگار است؟

از آنجا که بدن شما کلاژن را به طور طبیعی بازسازی می کند، نتایج نهایی در عرض 2 تا 3 ماه رخ می دهد. به علاوه مدت زمان ماندگاری نتایج به سن و بدن شما بستگی دارد. چرا که روند پیری و کاهش دوباره‌ی سطح کلاژن در هر فرد و در هر سنی متفاوت است. این درمان روند کلاژن سازی را در نواحی تحت درمان ایجاد می کند. اما ژنتیک و پروسه‌ی طبیعی پیری در بدن شما تعیین می‌کند که تا چه مدت این نتایج ماندگار هستند.

آیا هایفو برای من موثر است؟

حتما توجه داشته باشید که نتایج هایفو هیچگاه با جراحی‌های لیفت صورت قابل مقایسه نیست. ابتدا باید انتظارات خود از هایفو را بسنجید. هایفوتراپی یک روش بسیار ایمن است و هیچ گونه تزریق و یا جراحی بر روی پوست انجام نمی‌شود. نتایج بدست آمده از هایفوتراپی برای افتادگی پوست با درجه خفیف قابل قبول است. اگر فکر می‌کنید نیاز به تغییرات اساسی و بیشتری دارید می توانید لیفت جراحی یا لیفت با نخ را امتحان کنید. با این حال می‌توانید هایفو شیراز را قبل از همه‌‌ی روش‌ها امتحان کنید.

مراقبت‌های بعد از هایفو

یکی از بهترین مزایای انجام هایفو این است که بلافاصله می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را ادامه دهید و هیچ گونه مراقبت خاصی مورد نیاز نیست. اما بهتر است موارد زیر را رعایت کنید.

  1. از قرار گرفتن در زیر نور خورشید خودداری کنید.
  2. بهتر است تا چند ساعت صورت خود را با آب داغ نشویید.
  3. در صورت قرمزی پوست نگران نباشید بعد از گذشت چند ساعت از بین خواهد رفت.
  4. بعد از هایفو آب کافی بنوشید. آب به افزایش سرعت تولید کلاژن در بدن کمک می‌کند.

عوارض جانبی هایفوتراپی

در ابتدا این نکته را بگوییم که پس از انجام هایفو، می‌توانید فعالیتهای عادی خود را فوراً از سر بگیرید. بعد از انجام هایفو ممکن است در ابتدا پوست قرمز شود. این التهاب و قرمزی در اکثر موارد کوتاه مدت است و زود از بین می‌رود. اما گاهی اوقات نیز ممکن است بیشتر طول بکشد. به طور معمول قرمزی پس از انجام هایفوتراپی باید در عرض چند ساعت از بین برود.

برخی از مراجعان با تورم خفیف، سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس مواجه می شوند. اما تمامی عوارض نام برده موقتی هستند. سایر عوارض شامل کبودی یا بی‌حسی در نواحی تحت درمان بسیار نادر بوده و مانند دیگر عوارض به زودی برطرف خواهند شد. مانند هر عمل زیبایی، احتمال سایر عوارض نادر نیز وجود دارد. در صورت مشاهده ی این گونه عوارض، پزشک شما آنها را بررسی می‌کند.

توصیه‌های قبل از انجام هایفوتراپی

قبل از هایفو تنها کافیست صورت خود را تمیز بشویید. حتما قبل از مراجعه به مرکز هایفو آرایش خود را پاک کنید. برای آقایان نیز بهتر است صورت خود را شیو کنند تا حداکثر اثربخشی را دریافت کنند. همچنین از استفاده از مرطوب کننده و یا ضد آفتاب قبل از انجام هایفو خودداری کنید.

اگر همزمان تحت درمان‌های دیگری هستید حتما به کلینیک پوست و مو اطلاع دهید. و یا اگر نیاز به درمان‌های پوستی دیگر مثل بوتاکس، فیلر یا مزوتراپی دارید سعی کنید هایفو را قبل از همه‌ی موارد انجام دهید.

انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در شیراز

برای انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در شیراز با ما در تماس باشید. بسیار مهم است که این عمل را زیر نظر پزشک و در محیطی مطمئن انجام دهید. چرا که با دقت در انتخاب و عمل به توصیه‌ها و راهنمایی‌های مشاورین ما، به نتیجه ی مطلوب‌تری خواهید رسید.

اگر دنبال دکتر زیبایی برای زاویه سازی صورت در شیراز هستید نیز میتوانید از اینجا بهترین دکتر زاویه سازی صورت شیراز را مشاهده نمایید.

سوالات پر تکرار در خصوص هایفوتراپی در شیراز

آیا هایفو درد دارد؟

اکثر افراد هایفو را بدون درد توصیف کرده اند. تنها ممکن است احساس گرما برای شما ناخوشایند باشد.

هایفو به چند جلسه نیاز دارد؟

اکثر مراجعین فقط به یک جلسه نیاز دارند. و میتوان هر یک یا دو سال یکبار این درمان را تمدید کرد.

آیا هایفوتراپی دوره نقاهت دارد؟

خیر، بلافاصله بعد از هایفو میتوانید به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهید.

آيا هایفو واقعا موثر است؟

با توجه به ایمنی بالا و هزینه کم خاصیت کشسانی پوست را بهبود می‌بخشد. باید سطح انتظارات خود را بسنجید. برای تغییرات بیشتر باید عمل جراحی لیفت را انتخاب کنید.

امیدواریم مقاله هایفوتراپی در شیراز مورد توجه شما واقع شده باشد.جهات مشاهده لیست کامل مشاغل شیراز به صفحه اصلی مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *