ویژگی های آموزشگاه زبان خوب چیست؟

آموزشگاه زبان چیست؟

در دنیای مدرن امروزی دانستن و یادگیری زبان انگلیسی بر هیچکس پوشیده نیست.یادگیری زبان مهارتی است که برای هر شغل و جایگاهی لازم و ضروری می باشد.دانستن زبان خارجی یکی از مهمترین اهدافی است که خیلی از افراد برای مهاجرت و یا دریافت مدرک زبان و آیلتس به آن نیاز دارند. موسسات زبان با برگزاری کلاس های مختلف در سطوح متفاوت از مقدماتی تا پیشرفته در جهت آموزش زبان فعالیت میکنند.در هر آموزشگاه کتاب های مختلف با تکنیک های متفاوت برای آموزش زبان تدریس میگردد. موسساتی که فقط یک زبان را آموزش داده و تمرکزشان بر یک زبان است بازده آموزشی بهتری را خواهند داشت.

آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب آموزشگاه زبان خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. در موسسات زبان خوب، سیستم آموزشی و روش های تدریس و دانش مدرسان زبان با شیوه های نوین آموزشی همراه است.

  • محیط آموزشگاه

در وحله اول فضای آموزشگاه و آرام بودن محیط حائز اهمیت است.داشتن محیط مفرح و استفاده از روش های خلاقانه و فان، بستر مناسبی جهت یادگیری زبان آموزان فراهم می آورد.

  • امکانات آموزشگاه

با پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سوی دنیای مدرن استفاده از ابزارهای مدرن و امکانات کامل آموزشی برای یادگیری زبان بسیار اهمیت دارد.

  • بهره گیری از مدرسین با تجربه

اصل یک آموزشگاه خوب بر انتخاب مدرسین و اساتید با تجربه آموزشی بالا و باسواد می باشد.آموزشگاهی که مدرسین خوب و استانداردی نداشته باشد قطعا با ریزش زبان آموزان زیادی مواجه خواهد شد.

  • استفاده از تکنیک ها و روش های خلاقانه

تمامی تکنیک ها و روش های آموزش بر پایه تقویت چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، شنیدن و حرف زدن می باشد.روش های تدریس تک زبانه و فراگیر از رایج ترین روش های تدریس زبان می باشند.

اگر به دنبال یک آموزشگاه زبان خوب هستید سایت پی جو با دراختیار گذاشتن لیستی از  بهترین آموزشگاه  های زبان شیراز شما را یاری می دهد.

موسسه زبان

دوره های مختلف آموزش زبان کدامند؟

  • دوره عمومی

این دوره نیاز به تعیین سطح افراد می باشد و  در آن با کتاب هایی از مبتدی تا پیشرفته در چندین ترم برگزار میگردد.

  • دوره فشرده

در این دوره زبان آموزان در بازه زمانی کوتاهی بر روی یادگیری زبان تمرکز میکنند.

  • دوره PRE-IELTS

بسیاری از داوطلبان آزمون آیلتس هنوز سطح لازم برای یادگیری آیلتس ندارند بنابرین با گذراندن این دوره که در 4 سطح برگزار می گردد برای یادگیری تکنیک های آیلتس و گرفتن نمره 5  آزمون آماده میشوند.

  • دوره آیلتس (IELTS)

این دوره برای موفقیت در آزمون آیلتس برگزار میگردد.آیلتس سیستم آزمون زبان انگلیسی است که در سطح بین المللی برگزار می گردد و در آن مهارت های گوش دادن و خواندن و نوشتن و مکالمه افراد بررسی میگردد.

مدرک آیلتس برای کسانی لازم است که قصد مهاجرت  برای کار و یا ادامه زندگی و یا تحصیل در یک کشور خارجی را دارند.

  • دوره تافل(TOEFEL)

این دوره جهت آمادگی برای آزمون تافل می باشد.این آزمون توانایی داوطلب را در درک و کاربرد زبان انگلیسی با لهجه‌ی امریکایی می سنجد.

  • دوره مکالمه و چت

این دوره فقط مهارت خواندن و صحبت کردن در زبان انگلیسی را تقویت می کند.

 

در آموزشگاه زبان در سایت پی جو چه زبان هایی آموزش داده میشود؟

انگلیسی
آلمانی
فرانسوی
اسپانیایی
عربی
ترکی استانبولی
چینی
کره‌ای
ژاپنی
روسی

یادگیری زبان هایی غیر از انگلیسی، برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، اگر چه کار سختی است، اما دشواری آن به شوق اخذ پذیرش تحصیلی، برای خیلی ها آسان می گردد.

آموزشگاه زبان معتبر در سایت پی جو

در سایت پی جو لیستی از آموزشگاه های خوب زبان در شهرهای مختلف ایران درج شده است.بطور مثال لیست آموزشگاه زبان در شیراز که با مراجعه به آن میتوانید بهترین آموزشگاه های زبان شیراز را مشاهده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *